Panaszkezelés

Panaszkezelés

A Cofidis Magyarországi Fióktelep célja, hogy ügyfelei elégedettek legyenek.

Számítunk az Ön véleményére is - amennyiben javaslata van szolgáltatásaink jobbá tételével kapcsolatban, vagy panasszal kíván élni, kérjük, tegye meg a Panaszügyintézési szabályzatban leírtak szerint!

Az alábbi elérhetőségek bármelyikére küldheti észrevételeit, kollégáink a lehető leghamarabb válaszolnak Önnek.

Személyes panaszügyintézés:

Irodáinkban (elérhetőség oldal)

Levelezési cím:

1553 Budapest, Pf. 1553/90

Elektronikus levelezési cím:

kapcsolat@cofidis.hu

Telefonszám:

06 1 505 5000

Telefaxszám:

06 1 505 5001

 

Panaszbejelentő nyomtatványunkat itt találja.

Panaszkezelési tájékoztatónkat itt találja.

 

Panaszokkal, észrevételekkel kapcsolatos személyes ügyintézés a Cofidis székhelyén az alábbi időpontokban lehetséges:

Hétfő, kedd és csütörtök: 8:00-16:30

Szerda: 8:00-18:00

Péntek: 8:00-16:00.

Vidéki irodáinkban hétfőnként 9:00-13:00-ig fogadjuk ügyfeleinket.

Telefonos ügyfélszolgálatunk várja hívását szerdai munkanapokon 08.00 és 20.00 óra között, a többi munkanapon 08.00 és 16.30 között.

Az elektronikus úton (e-mailben) elküldött észrevételeket és panaszokat folyamatosan fogadjuk – üzemzavar esetén megfelelő más lehetőséget biztosítva.

Ha Ön úgy látja, hogy felmerülő panaszát nem megfelelően kezeltük, lehetősége van reklamációjával – annak típusától függően – a Magyar Nemzeti Bankhoz, a Pénzügyi Békéltető Testülethez vagy az illetékes bírósághoz fordulni, az alábbi elérhetőségeken:

 

Magyar Nemzeti Bank, Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ:

Honlap: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/panaszom-van

Levelezési cím: 1534 Budapest BKKP Pf. 777

Telefon: +36 80 203 776

E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu

 

Pénzügyi Békéltető Testület:

Honlap: http://www.mnb.hu/bekeltetes

Levelezési cím: 1525 Budapest BKKP Pf. 172.

Telefon: +36 80 203 776

E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu

 

A bíróságok elérhetőségeiről a http://birosag.hu/ oldalon tájékozódhat.